Náš první "Ritmouš":


SOUČASNÁ AUTA:

"Dělňas" pro všední den:

V průběhu renovace našeho "Mazla" se mi zastesklo po jedinečném vytříbeném zvuku dvouvačkového plnokrevníka, proto jsem si na běžné ježdění zakoupil také toto autíčko:

Fiat Ritmo 130TC Abarth r.v. 1987.

PRODÁNO V ROCE 2007


V lednu 2008 jsem se stal šťastným  majitelem RITMO 105TC r.v. 11/1982. Má krásnou origo servisní knížku  a je tam vše jak má
být..Všechny budíčky, čudličky a serepetičky.. i pod kapotou ok...Myslím si, že Žabák 105TC je v současné době ojedinělý kousek a bude jich méně
jak 125TC.

105 TC


"Mazel" pro weekendové svezeníčko:

Fiat Ritmo 125TC Abarth r.v. 1984.

Auto kompletně rozebráno a provádíme GO a úpravy pro sprint a možná i vrchy...vše jen pro radost a aby se syn něco naučil .-)

Motor dělal jeden profík a tak jsem zvědav jak to"poletí"....Barva...no představy byly různé, nakonec zvítězila bílá s černými doplňky, tedy po našem: BIANCA NERA

I když je to rok výroby 1984 přestavujeme auto na první model „ŽABÁKA“


Obrazová galerie z průběhu zrodu našeho "Mazla":

Kliknutím na náhled obrázku zobrazíte obrázek v plné velikosti

MOTOR:


PODVOZEK:

Stav před renovací:

Stav po renovaci:


KAROSÉRIE+ STAVBA CELÉHO AUTA + PŘÍPRAVA NA LAKOVÁNÍ:


VYTAHOVÁNÍ LEMŮ BLATNÍKŮ:


DÍLY ZE KTERÝCH SE RODIL NÁŠ "MAZEL":


VYJÍŽDÍME!!!!!!!


GRAF Z MĚŘENÍ VÝKONU A "KROUŤÁKU" NA MOTOROVÉ BRZDĚ- (SOUČASNÝ STAV):

(Maximální výkon 136,7 koníků, max. točivý moment 185 Nm - pracuje se na dalším zvýšení těchto hodnot úpravou výfukových svodů)


PRO POROVNÁNÍ:Toto je graf získaný měřením na sériovém - neupraveném motoru